Lead generatie

Wilt u in contact komen met nieuwe potentiële klanten?

U wil in contact komen met nieuwe potentiële klanten: dat is wat we met leadgeneratie bedoelen. Er zijn nogal wat manieren om leads te genereren. Denk maar aan public relations, evenementen en beurzen, white paper marketing, e-mail marketing, inbound marketing, direct marketing, netwerkevenementen, telemarketing,...

Leadgeneratie, dat is dus het échte snijpunt tussen marketing en sales. Het achterliggende doel van leadgeneratie is bijna altijd om nieuwe klanten te werven.

Lead generation, nieuwe klanten, Satix marketingbureau antwerpenIn essentie gaat het om taktieken en methoden om uw aanbod onder de aandacht te brengen en zo snel mogelijk een schifting te maken tussen personen op basis van de interesse die ze hebben in een product of dienst.

Bij telemarketing worden bijvoorbeeld potentiële klanten gebeld, waarna er met alle personen die interesse hebben een afspraak wordt gemaakt. De andere worden ook in kaart gebracht. Bij artikelmarketing laat iemand zijn e-mailadres achter. Hij geeft aan interesse te hebben in het onderwerp en staat u toe om hem proactief te mailen. 

Kortom, er zijn inbound en er zijn outbound methodes en vaak is een combinatie van beiden de allerbeste aanpak. Satix werkt integraal en dus als vanzelfsprekend op beide.

  • Meer klanten werven en de klantenconnecties verbeteren?
  • Afspraken met potentiële klanten om deze te converteren?
  • Alle bedrijven in een bepaalde (sub-)sector kwalificeren ?
  • Altijd beschikken over de meest actuele bedrijfsgegevens van een bepaald segment?
  • Flexibel verkooptalent inzetten ter uitbreiding van uw team?

Satix callcenter voor prospectie en lead generation              satix is uw resource om sales te verhogen, nieuwe markten te verkennen SATIX call experience

Eén van de unieke sterktes van SATIX als sales en marketing consulting bedrijf is dat we over een eigen call experience functie beschikken en dus zeer grote ervaring hebben met telefonische klantcontacten, zowel inbound als outbound, en dus zowel voor serviceverlening, voor enquêtering en voor leadgeneratie.


Onze Telemarketing services

  • Lead generatie services
  • Marktverkenning
  • Sales lead kwalificatie
  • Afspraken maken
  • Respons management

 

  • Event recruitment en follow-up
  • Channel development
  • Lead nurturing
  • Account profilering
  • Datalijsten opbouwen en opkuisen


Marketing services & systems

  • Marketing automation
  • E-mail marketing

 


Dit artikel delen

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn