research

Marktonderzoek -  Klantonderzoek

RESEARCH

Een accuraat beeld van uw klanten, medewerkers, uw prospecten en markt. In markt- en klanten onderzoek zijn de antwoorden belangrijker dan de vragen.

 
U zoekt naar een adequate aanpak voor klantfeedback in het kader van uw ISO-certificaat? Wij hebben die.
U bent op zoek naar quality monitoring? Dat hebben we ook.
U wil het oordeel van klanten weten, nog voor ze gekocht hebben? Kan!
Efficiënt, gestructureerd en prijsgunstig meten wat er bij uw medewerkers leeft? U bent bij ons aan het juiste adres!

 

Om een accuraat beeld te geven van wat uw medewerkers, klanten, prospecten of zelfs de klanten van uw concurrenten over uw bedrijf denken, werken we met een breed palet aan methodieken (surveys, experience audits, mystery shopping, interviews, etc.) en meten we klantbeleving vanuit diverse standpunten.

Onze kijk op uw organisatie?

  • Klant view | Surveys & Interviews & monitoring
  • Medewerker view | Surveys & Interviews intern
  • Project view | Haal feedback op in het project en stuur onmiddellijk bij
  • Markt View | Surveys, Personal Interviews, Audits
  • Compliance View | Contact Center & Direct After Service
  • Sales view | Audits en Management

 

Onze Focus

Klantonderzoek
  • Hoe tevreden en loyaal zijn uw klanten?
  • Welk imago heeft uw merk bij uw klanten?
  • Wat verwachten uw klanten in de toekomst?
  • Doorstaat u de vergelijking met uw concurrenten?
Medewerkersonderzoek
  • Hoe tevreden en loyaal zijn uw medewerkers?
  • Hoe staan medewerkers in de organisatie?
  • Hoe kijken uw medewerkers naar het management en naar elkaar?
Intern klantonderzoek
  • Hoe ervaren medewerkers de kwaliteit van interne afdelingen?
  • Wat is het interne imago van de diverse afdelingen?
Marktonderzoek
  • Marktverkenning
  • Market Entry Research Segmentatie
Bedrijfs & Sales audit
  • Hoe goed functioneert uw (sales)team?
  • Waar liggen (verkoop)kansen?
  • Hoe reageren potentiële klanten op uw boodschap?
 

SATIX meet, verbetert en ondersteunt de klantkritische prestaties, en dus de groei van uw organisatie.

U profiteert van de ervaring van een marketing research topspecialist: de juiste vragen, adequate tools en dataverzameling, toegankelijke rapportages, uitgebreide benchmarks en een maatwerkgerichte aanpak.

Experience, in alle betekenissen!

Wij hebben een leane organisatie....

Groot genoeg om complexe trajecten aan te kunnen.
Klein genoeg om u uitsluitend senior resources te garanderen.
En daar bovenop: een groot persoonlijk engagement!


Uw benefits
  • EasyFeedback survey system
  • Ons inhouse research call centre
  • Advanced reporting
  • Multilingual - online en telefonisch
  • Van juiste vragenlijst tot actionable reporting
  • De focus van een specialist

 


Dit artikel delen

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn