Marketing

Marketing creëren die aanspreekt

marketing highlightDe brug tussen marketing, sales en klantbeleving bouwen. Die brug bestaat uit marketing die klanten kunnen appreciëren. Content die klanten kunnen begrijpen. Thema’s waar klanten iets aan hebben. En langs kanalen die de klant zelf prefereert. Dat soort marketing gaat over verhalen, voorbeelden, leerstof, details die de klant direct aanspreken.

Eerst gaan we doordenken. Ons SATIX assessment helpt om de juiste toon voor uw marketing te vinden, een solide marketing strategie in een plan te gieten. Dan gaan we doorzetten. Inhoud bedenken die engageert, een waarde propositie op te bouwen die dominant is. De juiste kanalen kiezen.
Tenslotte gaan we doorduwen. Een integraal marketing programma uitvoeren dat leads genereert, dat klanten engageert tot merk-loyalty. Van merkidentiteit tot sociale media, en alle andere vormen van communicatie die overtuigt en verkoopt.

 

Marketing uitdagingen die we zoal aanpakken

om er maar enkele te noemen 

• Er ontbreekt een goed gedefinieerde boodschap naar de markt en/of onze positionering is te onduidelijk.
• Prospects voelen niet precies aan hoeveel meerwaarde wij tegenover de concurrentie bieden
• We investeren wel in marketing activiteiten, maar de ROI is niet heel duidelijk
• Marketing and sales werken onvoldoende samen, hun strategieën sluiten te weinig aan.
• Ons merk is moeilijk te definiëren en wordt niet goed gecommuniceerd.

klik hier voor uw marketing issue 

Klant-en marktonderzoek Ι Marketing consulting Ι Strategisch marketingplan Ι Waarde propositie ontwikkeling Ι Merkstrategie en -identiteit Ι Communicatie

        

VERTEL ONS OVER UW MARKETING UITDAGINGEN


Bedrijf: *
Naam: *
Telefoon: *
E-mail: *
Uw vraag: *

Dit artikel delen

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn