Klanttevredenheidsonderzoek

Bouw uw merk uit en houd hierbij maximaal rekening met uw klanten.

Sinds meer dan 20 jaar voeren wij klantonderzoeken uit voor KMO’s en grote (internationale) bedrijven uit alle sectoren.
Klanten zijn immers veruit de beste spiegel die u zich als bedrijf kunt voorstellen.
Klantonderzoeken laten u dan ook toe in de spiegel kijken. 
Daarom kunnen klantonderzoeken een groot verschil maken in de kwaliteit van uw management.

 

U meet immers belangrijke KPI's (Key Performance Indicators) én leert tegelijk erg veel over uw klanten

  • U legt hun motieven bloot
  • U leert wat hun tevredenheid bepaalt
  • U verneemt wie ze zijn en waar ze voor staan
  • U krijgt inzicht in hoe ze aankoopbeslissingen nemen
  • Het onderzoek vertelt u waarom ze loyaal blijven
  • U leert hoe ze naar u kijken
  • U verneemt wat ze willen in de toekomst

Vitale inzichten om uw merk verder uit te bouwen en voor een maximaal effect van uw marketingstrategie.

 

In al onze klanttevredenheidsonderzoeken focussen wij op 4 onderzoeksvragen

  • Hoe benaderen uw klanten uw merkbelofte
    Komt u ze na? Voldoet ze nog? Is ze nog volledig relevant?
  • Hoe evalueren uw klanten uw invulling
    Op welke vlakken deed u het uitstekend, op welke minder?
  • Welk beeld hebben uw klanten van u? 
    Komt dat overeen met het gewenste beeld? Wat zijn de elementen van uw imago en reputatie? 
  • Hoe sterk is de relatie die u met uw klanten heeft? 
    Blijven ze loyaal? Bevelen ze u aan?

 

Zo pakken wij het aan


Satix voerde klanttevredenheidsonderzoeken uit voor meer dan  bedrijvenWij hebben alle tools en middelen in eigen huis om kwalitatief en kwantitatief onderzoek uit te voeren op ieders maat en budget: telefonische dataverzameling, online platform, face-to-face onderzoek en focusgroepen of klantfeedback-events.

Wij maken een groot verschil met traditionele onderzoeksbureaus. Zoals in alles wat we doen heiligt het middel klantonderzoek maar één doel: het beste maken van uw marketing.

Dat is precies waarom onze onderzoeken zoveel concreter zijn.

 

satix klanttevredenheidsonderzoek

Dit artikel delen

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn