klantbeleving

Meer tevreden klanten. Betere resultaten

De eerste stap naar succes is begrijpen waar we nu staan. Dat kan intern, maar dé hoeksteen om dat te metene en te weten zijn uiteraard de klanten zelf. Degelijk uitgevoerd Klanttevredenheidsonderzoek geeft uitsluitsel..

Daarna is het tijd om door te zetten. De lijnen uitzetten om van uw service een speerpunt te maken. Onze diensten rond customer experience pakken de zaken integraal aan : we brengen klantprocessen in kaart, en met het service management consulting programma gaat u klantgerichter denken en werken. Wij monitoren permanent de klanttevredenheid en de aanbevelingsgraad. Wij duwen ook de kar met ons insourced services call center. Wij verzorgen voor onze opdrachtgevers de volledige telefonische dienstverlening, zo nodig inclusief de back-office processen

 


Customer experience uitdagingen die we zoal aanpakken

dit zijn enkele voorbeelden 

• Wij willen systematisch een betere klantfeedback hebben, waar we iets mee kunnen doen
• Wij willen een betere service leveren en een hogere klanttevredenheid genereren dan onze concurrenten.
• Er zijn signalen dat onze dienstverlening aan klanten op bepaalde vlakken te wensen overlaat
• Wij willen onze telefonische dienstverlening verbeteren en klantgerichter werken
• Wij opteren er voor om onze telefonische dienstverlening uit te besteden, maar zoeken hiervoor een betere oplossing dan klassieke call centres met middelmatige dienstverlening

 

klik hier voor onze customer experience service

Klanttevredenheidsonderzoek Ι Servicemanagement consulting Ι Insourced call center


  

 

Dit artikel delen

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn