SERVICES

Onze dienstverlening met focus op de vier fundamenten van business succes    

                                                      

Een integrale aanpak

De SATIX aanpak en denkwijze vertrekt van the big picture van een bedrijf: haar plaats in een bredere economische context en samenleving.

En vooral: de plaats van de klant in dat geheel. Want wie de commerciële activiteiten van een bedrijf vanuit alle hoeken en kanten bekijkt, komt altijd met betere oplossingen. En betere resultaten.

HET SATIXMODEL IS GEBASEERD OP DRIE AXIOMA’S

 

  1. Winsten ontstaan uitsluitend uit klanten, niet uit producten of diensten. De échte waarde van een organisatie is uiteindelijk af te toetsen aan haar klanten.

  2. Rendabele bedrijfsgroei is altijd de resultante van én acquisitie én retentie.

  3. Uiteindelijk beoordelen klanten enkel de waarde die hen wordt geleverd op basis van hun integrale klantbeleving.

SATIX richt haar focus daarom uitsluitend
op de vier fundamenten van business succes:

 marketingsales, klantbeleving en leiderschap.

Onze unieke aanpak geeft klanten een breed perspectief op de belangrijkste prioriteiten voor het aantrekken en behouden van klanten: dé sleutel voor het genereren van inkomsten, groei, professionalisering en verbetering.

Wij vertrekken daarom steeds vanuit onderzoek en/of assessment over onze 4 fundamentele focusgebieden. Van daaruit volgen onze services rond sales, marketing, klantbeleving of leiderschap, gericht op het gewenste resultaat.

 

SATIX diensten overzicht


Dit artikel delen

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn