Satix Cases

NSG Europe - Europees marktonderzoek en herpositionering

nsgHet Japanse NSG Europe worstelt met Chinese prijsdruk op een aantal van haar hoogtechnologische producten. Een pan-Europees onderzoek wordt opgezet bij alle aankopers en Key decision units in de betrokken marketsegmenten. 


Vanuit deze oefening worden drastische maatregelen en een succesvolle herpositionering doorgevoerd.

 

 

 

Essent Netwerk (NL) - klantgerichte communicatie

Voor Essent Netwerk werd de volledige geschreven klantcommunicatie onder de loupe genomen. En flink opgetild tot efficiënte, klantvriendelijke en begrijpbare communicatie.


Vanuit de bedrijfswaarden werden guidelines opgesteld en iedereen in het bedrijf die ook maar enigszins schriftelijke communicatie met klanten in het takenpakket heeft, wordt hiervoor intensief getraind in praktische, interactieve workshops.

Sanofi Aventis – Customer service concept en uitvoering

sanofiSanofi is een wereldreferentie op het vlak van diabetes care en insuline behandelingen. In het kader van een  360° care concept lanceert het bedrijf een aantal zeer innovatieve bloedglucosemeter waaronder de iBGstar die compatibel is met de iPhone.  Hiermee komt het bedrijf meteen ook in een zeer concurrentiële consumentenmarkt, met customer service als differentiator bij uitstek.

Satix tekent gedetailleerd de vereiste klantprocessen uit en laat deze ISO certificeren, analyseert en  implementeert de CRM-toepassingen en voert de volledige klantendienst insourced uit.

E-5 Mode - piloot winkelconcept evaluatie

E5 modeVoor deze modeketen werd een klantevaluatie project opgezet na een testfase van het vernieuwde winkelconcept. 


Op bases van een kwalitatieve en kwantitatieve analyse wordt het store concept geëvalueerd en succesvol uitgerold.

Healthcare Belgium – outsourced marketing management

HealthcareHealthcare Belgium is een ledenorganisatie opgericht onder de auspiciën van het Verbond van Belgische Ondernemingen met als doelstelling als internationaal marketingplatform de belangrijke academische, klinische, farmaceutische en industriële key-players in de Belgische gezondheidszorg te promoten in het buitenland. Voor deze organisatie verzorgde Christel als insourced marketing en service expertservice expert de strategie en implementatie van diverse acties gericht naar voornamelijk het Arabische en Russisch sprekend deel van de wereld. Ook werd een internationaal customer service desk opgezet.

Mathieu Gijbels nv - marktverkenning en lead generation

Voor dit Limburgse bouwbedrijf worden diverse marktsegmenten systematische in kaart gebracht en telefonisch gecontacteerd. Op deze manier worden de bouwplannen voor de toekomst van deze bedrijven minutieus gedocumenteerd.


Bij detectie van bouwplannen voor de korte termijn worden meteen terugbel-afspraken geregeld voor de accountmanagers. Op deze manier worden zowel voor de korte als voor de langere termijn leads gegenereerd.

Dit artikel delen

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn