Inbound - Outbound - Leadgeneratie - Dataverzameling
Satix call experience, wat u zich daarbij moet voorstellen
Behoorlijk anders! Dat is de gedachte achter Satix Call Experience. Het moét ook anders. Dat komt omdat er in call centers te vaak ongeschoold, ongemotiveerd of onvoorbereid personeel wordt ingezet dat massaal in zogenaamde "plateaus" wordt ingezet. Dan wordt een telefoonscript “voorgelezen” zonder af te stemmen op de gesprekspartner.
Onze callcenter medewerkers maken tijdens een callcenter gesprek afspraken, bieden uw klanten directe help, kwalificeren leads, interviewen voor enquêtes enzovoort.
Maar dan niet met een vast script. Een Satix Call Experience, dat is een "warm" gesprek van mens tot met mens. Tot uw klant met name.
Wat wij voor u kunnen betekenen
Een kleinschaliger aanpak dus. Wij ratelen nooit iets af. Niet in onderzoek en niet in salesondersteuning. Onze medewerkers beschikken over uitstekende contactuele en sociale vaardigheden om bijvoorbeeld de meest uiteenlopende profielen van respondenten te interviewen en commerciële flair om uw prospects te benaderen. Aangevuld met gerichte trainingen en een grondige voorbereiding, zijn zij als geen ander in staat om goede, inhoudelijke gesprekken te voeren. Daarmee halen zij de behoefte van de prospect boven, en brengen die in verband met uw product of dienst.
Op die manier kunt u de voordelen van telefonische prospectie optimaal benutten: direct contact met prospects, meetbaar resultaat, relatief goedkoop. Het levert ook waardevolle marktinformatie op, kwalificeert individuele accounts. Het draagt bij aan uw naamsbekendheid en alle andere aspecten van imago.
High-end service voor uw klanten en prospecten
1. SalesondersteuningSATIX Call Experience genereert kwalitatieve markt- en klantinformatie in de zakelijke markt. Onze ervaren teleprofessionals begrijpen en spreken de taal van de zakelijke markt. Het zijn mensen die snappen wat communiceren met professionelen is. Wij nemen contact met uw prospects, en communiceren met hen op een professionele, efficiënte en klantgerichte wijze met deze opdrachten:
|
2. Telefonische dataverzamelingVoor onderzoeken met telefonische dataverzameling nemen onze research medewerkers contact met de respondenten. Onze mensen zijn opgeleid om respons te triggeren op een klantgerichte, beleefde en correcte manier. In B2B onderzoek wordt rekening gehouden met de agenda van respondenten. Ook garanderen we een stricte opvolging. 3. Telefonische opvolging van schriftelijke enquêtesIn het geval van schriftelijke enquêtes (bv. webenquêtes) raden wij aan een telefonische opvolging te voorzien. Ons call centre neemt contact op met niet-respondenten om voor te stellen om alsnog te participeren, telefonisch of schriftelijk. Het EasyFeedback online systeem laat toe alle input te centraliseren en te verwerken, los van de methodiek van dataverzameling. Telefonische opvolging zorgt voor een ruime respons. Het wordt ook gebruikt om statistisch-technische aspecten als representativiteit en responsbias na te gaan. 4. Mystery callsOnze research agents voeren mystery calls uit om uw telefonische dienstverlening te auditen. Ervaren met en gewapend door de duizenden klantverhalen die hun enquêteringswerk oplevert, zijn ze in staat om servicecriteria snel en gestructureerd te herkennen en te noteren. 5. Inbound: uw customer service centerVoor diverse opdrachtgevers nemen wij de klantendienst of helpdesk deels of volledig in handen. |