waarom onze aanpak werkt

Onze aanpak werkt omdat ze de 5 grootste risico-factoren overstijgt in klassieke business consulting, coaching of agency relaties

 

  •  Consultants beginnen meteen ideeën te spuien. Voordat ze de klant goed kennen. Laat staan de “klant van de klant”, om wie het uiteindelijk allemaal draait.
  •  Opdrachtgevers geven verantwoordelijkheden aan consultants, zonder dat die echt geconnecteerd zijn.
  •  Medewerkers worden geconfronteerd met consultants of externe providers en reageren achterdochtig of uiten weerstand.
  •  Verwachtingen worden gecreëerd in de verkoopfase, maar de interne uitdagingen worden uiteindelijk niet ingevuld.
  •  Oplossingen worden uit de context aangeboden, zodat een integrale, strategische visie ontbreekt.

 

Voor vrijwel alle bedrijfsuitdagingen geldt dat de goede aanpak erin bestaat een uitvoerbare strategie te doordenken vanuit assessment of onderzoek. Om die strategie vervolgens te beoordelen tegen de realiteiten in de markt en om dan Marketing, Sales, Customer Experience en Leiderschap op één lijn te krijgen. Zodat doelstellingen écht kunnen bereikt worden!

 


Dit artikel delen

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn