Onze aanpak

Doordenken. Doorzetten. Doorduwen

Dát doen we op het snijvlak van marketing, sales, Customer Experience en Leiderschap.

SATIX ondersteunt directies en managers van KMO’s en grotere organisaties om hun resultaten flink op te krikken, met onderzoek en assessment, een full range van services, en een unieke mix van tools.  

Wat we doen

Veel bedrijven lijken identieke producten en services in de markt te zetten. Veel minder bedrijven slagen erin om zich duurzaam te differentiëren. Ze worden snel gekopieerd. Dé differentiator voor bedrijven om duurzame en rendabele klantrelaties op te bouwen is Customer Experience. Klantbeleving. De ervaring die klanten hebben in hun contacten met bedrijven bij hun aankopen en services.

Kortom, Customer Experience is het nieuwe strijdperk van de concurrentie. En marketing, service, communicatie en sales processen zijn de frontlijn van de strijd. Met leiderschap winnen we de strijd. SATIX trekt mee ten strijde! Met groot engagement, kennis en ervaring. Wij analyseren de end-to-end service en sales-ervaring van uw klanten en de effectiviteit daarvan. Vanuit een strak en integraal model leveren wij inzicht, tools en implementatie.

SATIX meet, verbetert en ondersteunt de klantkritische resultaten van uw organisatie.

 

Doordenken. Doorzetten. Doorduwen.

SATIX levert alle services die u associeert met een sales consultant, een marketing agency, een management consultant, een onderzoeksbureau of een call center.
Echter, in tegenstelling tot deze traditionele providers, vertrekken wij vanuit een strak en integraal model om inzicht, tools en implementatie aan te leveren, altijd vertrekkend vanuit strategie.
EERST DOORDENKEN. Dan doorzetten en doorduwen. Wij vertrekken dan ook altijd vanuit hetzij een assessment, hetzij een onderzoek, vooraleer enige andere beslissing valt. Het zorgt er voor dat de klant ons leert kennen en wij hen.

Een unieke mix aan Tools

De echte kracht van SATIX is de unieke mix van tools. Dat begint met onze marketing research afdeling. Sedert 1992 voerden we al honderden markt- en klantonderzoeken uit. Statistisch correct, praktisch van aanpak. Intern nemen onze consultants de zaken onder de loupe met behulp van SATIX Assessments. Centraal in onze integrale dienstverlening staat het SATIX call center. Hier worden de telefonische enquêtes, de prospectie en marktverkenning voor onze klanten uitgevoerd. En als inbound call center werken customer service teams voor onze opdrachtgevers aan een optimale Customer Experience voor hun klanten. 


 

 

Dit artikel delen

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn